Anpassad sökning

onsdag 30 juli 2008

mycket nu...

Tjo!

Det är så mycket som snurrar just nu!

Mycket att göra på jobbet!
Jag har en dålig hårdag! mina bästisar kommer hit!
Lipolys på fredag!
Pride-paraden på lördag!
Sprit i min väska!
Hinner inte blogga....
Får inte glömma att ladda kameran!
Vad ska jag ha på mig ikväll?
Har jag blivit tjockare sen igår?
Åh, det ska bli så varmt ute i helgen, hur ska jag klara det?
Jag är sugen på popcorn!
Tänk om jag är gravid?
Eller bara skengravid?
Tänk om mina kompisar tycker att jag har blivit ful och tråkig?
Tänk om jag pruttar i sömnen?
Tänk om jag blir jättehungrig och så finns det ingen mat? Då kan jag bli sur...
Vad ska jag göra med håret?
Jag ser extra mycket ut som Peggy Bundy idag, stort rött hår, lång t-shirt, tajts och högklackat...

Men herregu! Nu hinner jag inte skriva mer! kanske skriver mer på fredag eller nåt!

Såg första avsnittet av Arkiv X häromkvällen faktiskt. Åj va små och smala Mulder och Scully var =) Avsnittet, som heter Pilot, var faktiskt bra. Bättre än väntat. Hade den gått på TV nu hade jag säkert sett serien. Klart, det är ju väldigt 90-tal och storyn går lite långsamt, men det är välgjort och bra upplaggt. Är sugen på att se hela första säsongen! Gör väl det i helgen om det ska vara över 30 grader.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ett boring hjärtegryn när jag bara vill se dig på en uteservering en gång but nooooooo! TV TV TV TV TV TV!! Din själ (och din hy) är i farozonen sötis.

Hälsa bögarna på Pride att dom ska hålla käften. Sen kan du hälsa dom att jag bara skoja. Älskar ju dom där tokskallarna för helvete du vet ju.

Vi ses till jul då..

Anonym sa...

P.S. Du ÄR Peggy Bundy fast hon röker Blend Ultima. Jag har alltid haft en crush på Peggy..

MJAU!

Anonym sa...

Du är mycket snyggare än Peggy Bundy, ingen tvekan om det. Det där pruttandet, både på jobbet och i sömnen, är det ett stort problem?

Anonym sa...

Ingen idé att oroa dig darling, du kommer alltid att vara den roligaste tjejen i gänget (du glömmer väl inte utmärkelsen "roligast under resan"?) och snygg är du ju alltid.
Längtar redan till nästa gång vi ses.. Puss!

Anonym sa...

hejhej!
ser att du testat på lipolys hur har det gått blev det resultat? och hur mycke fick du ge per behandling? och vilket/ vilka område behandla du?
är jätte tacksam för svar:)
mvh/sara