Anpassad sökning

måndag 7 juli 2008

Dagens

Dagens TV tips:

Pageant Place, kanal5 19.00 - Har inte hört talas om denna, men det verkar ju sjukt. Lite spinoff på temat Crowned.
Men vad är detta? Har skönhetstävlingar blivit i ropet igen? Denna bisarra form av uteseendebedömning. Fast det är jäkligt kul. Speciellt om nån drattar på ändan eller går upp i vikt. (iof inte troligt att någon går upp i vikt under en skönhetstävling, så jag får väl hoppas på det första.)



Skulle vilja se:
Dexter Tv6, 22,30 - men jag har inte sett säsong 1 ännu. Snart ska jag göra det.



På Star! ikväll kl 22.00 är det en halvtimmes intervju och grejer med KEANU REEVES! Mums!



IT-Supporten på TV4 kl 23,10 - Någon som har sett denna? Verkar lite som The Office...



Hade jag sett om jag hade coola betal-kanaler
hmmm....inte mycket faktiskt...

Kristin Lavransdotter är ett epos (nä, men nästan) är en evighetslång saga om en Norsk Jente och hennes förehavanden. Jag gillar den väldigt mycket. En mysig film trots det hårda klimatet. Väldigt lång dock.



Någon som har sett Exorcisten: begynnelsen, Tv3 22,00? Måste man se den för att förstå den första? =) Nä, skojade bara, men Skarsgård är ju med men jag vet inte....Måste man se den bara för det?



Se för guds skull inte
"Jag vet vad du gjorde förra sommaren" TV1000 action, kl 18.00. En onödigt lång titel till en onödig film. Samma som Scream på många sätt. Mycket skrik, mycket felaktiga handlingar och onödigt mycket clevage.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Angående Dexter. Säsong 2 är sjuuuukt spännande fast säsong 1 är också bra. Det är förresten Dexter som är mördaren..moaahahahahahaha!

Anonym sa...

Angående "I Know what you did last summer". Den är ok. Inget med för mycket cleavage kan vara dåligt. PIONG!!