Anpassad sökning

tisdag 1 juli 2008

VARFÖR FANNS BRORSANS BLOD PÅ KEPSEN??

Åh! jag förstår mig inte på CSI NY. Vill de jävlas med flit? Vill de att man SKA sitta som ett frågetecken å bara inte fatta? Eller vill de själva verka jäääävligt smarta och inte visar/berättar alla detaljer så man inte ska fatta programmet och tro att de är jävligt bra manusförfattare. Cleaver you liksom! NÄ! Det är bara bullshit! MAN KAN INTE GÖRA SÅ!!

Jag har spenderat stor del av min måndagskväll med att fundera ut varför brorsans blod fanns på kepsen som hittades vid hans systers drogade, klämda lik (mycket visuellt) Jag kan inte hitta någon förklaring. Kan kanske du ge mig den?

Jag blir knäppare asså....

Nåväl. Ny dag, nya program. Man måste lära sig att släppa det gamla. =)
Gu vad jag är vis.

Inga kommentarer: