Anpassad sökning

onsdag 9 juli 2008

Uppdatering

Idag har jag vart hos frissan. Det blev sommarblonda slingor i mitt röda hår. Men man vet ju ALDRIG hur det blir "på riktigt" innan man kan tvätta och fixa det själv. Så jag väntar med utvärderingen. Det ser ok ut, men det var en väldigt liten skillnad för typ 1200 spänn....

Jag har inte skrivit nåt om TV på länge, vilket är lite pinsamt då detta faktiskt är en TV-blogg, so here we go:

Big Shots, kanal5 tisdagar kl 21.00 - Över förväntan! Som Desperate Houswifes meets Sex and the city och Fråga Olle! En berättelse från männens P.O.W!
Jag har inte sett alla avsnitt som gått ännu, de ligger inspelade på boxen, men jag ser fram emot att se vidare. Piloten var grundläggande för väldigt många roliga intriger. Den känns inte som real life, utan mer som en gammal playboys fantasi. Men det går bra ändå!


Fashionista Diaries, kanal5, tisdagar 20.00 - Helt ok tidsfördriv. Skulle önskat lite mer twister bara. Nu jobbar de mest på och är såååååå glada "for this opportunity!"


CSI, kanal5 kl. typ varje dag nån gammal repris. - Det bästa med CSI är att försöka knäcka gåtan så fort som möjligt. Tävla gärna med en kompis eller din partner.

Det tråkiga med CSI är att man börjar lista ut systemet och sätter ofta mördaren på första gissningen.


Paradise Hotel, Tv400 varje dag runt kl 21.30 och samlade veckoavsnitt på helgerna. - Jag har blivit helt fanatisk i denna intrigsåpa från 2005 med Olinda, Robban, Lee-Britt och hela köret. Bäst att se i följd och spännande för jag kommer inte ihåg vem som kammade hem pengarna (kammade? Var det föresten inte en frisör som vann?)


Ikväll ser jag på:

Onsdagar är den bästa TV dagen på hela veckan! TV3 äger mig denna afton med:

Crowned, kl 20.00 - Pussycat Dolls II, kl 21.00, Projekt Runway, kl 22.00 och SATC 23.00!


Vidare har jag totalt lagt ner:

Eli Stone, Celebrity Rehab (mycket tragiskt program)

och såklart:

Pageant Place, kanal5 kl 19.00 - var under all kritik och t o m så såpig, tillrättalagd och amerikansk att jag inte pallar se på det! Seg, dåligt filmad och redigerad och ...trist.


Jag gillar att komma hem, slå på TVn och värma upp en afton med JUDGE JUDY! Hahahah, Hon är så ARG hela tiden! Underbart! Och det roliga är att hon inte uppträder speciellt Politiskt Korrekt trots att hon är domare och det är TV. Men det är rätt, de ska få sig en känga, de dära dumma White Trash människorna....





Inga kommentarer: