Anpassad sökning

tisdag 1 juli 2008

Multiblogging

Just nu multibloggar jag. Asså, jag har bara denna bloggen, men jag har så mycket att säga världen så jag skriver flera inlägg samtidigt. Jag insåg just att det jag jobbar på inte kommer att bli klart till idag, så jag skriver ett kortare om kvällens TV:

ikväll ser jag:
fashionista diaries, kanal5 20.00 -Tyckte serien var sådär, men en välgjord såpa kan få en chans till innan jag steker den.

Big shots, kanal5 21.00 - såg inte förra veckans avsnitt, har spelat in dem. Den verkar rätt bra dock. spelar nog in dessa också och kör ett maraton till helgen.

Rekommenderar
Brudens far, tv4 19.55 - filmen är söt och rolig men ganska ordinär. Steve är ju alltid Steve liksom. Han är faktiskt kul på riktigt.

Extras tv2 kl 20.30 - har inte sett denna serie och rekommenderar den lika mycket till mig själv. Ricky Gervais är ett geni.

Skulle jag inte se ens om jag fick betalt
Allsång på skansen, svt 20.00 - Säger som Anders Foghagen "den är obegriplig"

Poseidon, canal + drama 18.10 - Jag såg originalet när jag var liten flicka och blev skiträdd. Jag såg remaken som stor flicka och blev skitnödig. Sämre film har jag sällan skådat. Tittar hällre ner i toan på korven och spolar. Ser likadant ut.

Inga kommentarer: