Anpassad sökning

torsdag 17 juli 2008

Årets dag!

Om man fick nominera en dag per år som skulle bli årets dag, så är iallafall gårdagen en stark kandidat till förstaplatsen!

Sol, bad, familj, bullar, kakor, grillat, cykeltur och hungriga ankor (?)! Fantastisk dag!
Bilder kommer, men jag har ingen sladd för överföring här så ni får vänta lite!

Vi såg Crowned på kvällen. Mina systerdöttrar älskar serien men ärligt talat så börjar jag bli lite less nu. Det är ju bara samma dravel hela tiden. Det måste komma en twist snart! Någonting måste hända! Antingen kan väl paren nominera varandra, ett utröstat par kan komma tillbaka, ett Far och Son par kan väl komma in (så man får nå å kolla på annat än uppstramade tanter) äh, nått måste nog ske, för det börjar bli FÖÖÖR amerikanskt tillrättalagt.

Jag missade halva Pussycat Dolls II för jag körde bil mellan Burträsk och Skellefteå, men det jag såg var ju inte överraskande. Nu har de tagit bort alla tjejer som "inte passar in" med olika förevändningar. Igår plockade de bruden med absolut bästa rösten. För hon var väl inte tillräckligt snygg eller nåt. Men sjukt cool frilla har hon iaf.

Projekt Runway var bra som vanligt. Men det är bara lite förlite bråk. Man har ju som vant sig att en dokusåpa ska innehålla ett visst mått av intriger, bråk, sex, talang och twister. Men i PR är det mest talang och ömsesidig beundran. Är det någon som har något att säga om någon annan så mumlas det ner i satängen eller i kamerabikten. Men det är ju ett ganska kul program.

Ett annat program som är kul är ju "So you think you can dance" på kanal5. Det roliga är ju just utagningarna. Som i alla Idol - sång -och dans program så är det ju det som är kul. Sen är det ju bara talangen kvar och eftersom jag inte kan nåt om tex dans så tycker jag alla är lika bra och då ska ju domarna bestämma allt. Det är inte lika kul som att skratta åt någon "goofball" som försöker med hela kroppen. Och sedan när uttagningarna är klara så är ju alla sååååå trevliga, snälla och rara med varandra. Det är bara när någon blir dissad som man får se äkta känslor. Annars är ju allting bortredigerat.

Alright! Nu måste jag fa och handla. Vi ska väl cykla antar jag. Till skillnad mot för vad alla tror ligger saker rätt nära varandra i Norrland. Eller så är bara folk här mer hurtiga och drar sig inte för att gå eller cykla nånstans!

Tjilevipp!

Inga kommentarer: