Anpassad sökning

torsdag 3 juli 2008

Kvällen!

Igår när jag kom hem från jobbet, asså DIREKT när jag kom hem, gjorde jag Stora-Popcorn-Skålen-Achmed! (Det är väl inte så onyttigt va?... he he... ) och kvällen var ju fantastisk med rosafluffiga tjejprogram back to back!

Idag funderar jag på en repris...vem behöver gymet! Bah! Fånerier! Pressa ner sig i ett par tajta tajts och motionera! Nä, jag känner nog för att göra min älskling (ja alltså min BigPopper) sällskap ännu en kväll! =)

Ikväll ser jag på:
Supersize vs superskinny, tv3 20.00 - Jag vill se om den coola bruden fettsuger sin andra arm...

Sen hittar jag inget mer i tablån som lockar.

Gillar inte inredning, matlagning, robin hood och dodgeball har jag sett. Så det blir nog något inspelat. Ångrar att jag inte har sett Reaper från början, nu är det ju avsnitt 5...

One for the road! =) Klassiker!

Inga kommentarer: