Anpassad sökning

torsdag 10 juli 2008

Sömnig våldtäkt

Kvällen som blev till natt

Igår skulle jag verkligen bara gosa med mig själv och min älskling, ja, min TV alltså =)

Jag skippade träningen för det var så mycket gött som sändes.

Jag började med Crowned och blev som vanligt förfärad över hur kusligt underligt hela upplägget är. Efter det började Pussycat Dolls II, det var nått jäkla recap från tiden som har gått. Typiskt Ken Mok och gänget. Men här hände någonting, underligt....eller inte så underligt egentligen.

Framtills nu, eller i Januari 2008, så har jag alltid bott själv och därmed i princip alltid sett på TV på kvällarna tills jag somnar. Det finns inget bättre än att somna till TVns underbara surrande. Men det gör ju också att jag nuförtiden, om jag är det minsta trött och sätter mig i soffan, så knoppar jag av direkt! Jag hinner inte ens värja mig och typ sätta mig upp eller någonting. Ögonen rullar bakåt och VIPS så är jag borta!

Det hände igår under Pussycat Dolls. Dock hann jag tänka "nej, bara jag inte somnar" och sen vaknade jag mitt i Projekt Runway!

Som tur är har jag ju min älskade box så så länge jag inte byter kanal kan jag spola tillbaka. Det gjorde jag. Och somnade igen.

Svärandes vaknade jag, spolade tillbaka, och somnade IGEN.

Såhär höll jag på tills jag hade sett Pussycat Dolls och Projekt Runway. Och bitar av SATC, efterssom jag vaknade mitt i det och fick spola tillbaka.

Tillslut hade jag iallafall sett det jag skulle se. Och klockan visade på 00:53.

Det är ganska sent om man bör gå upp vid 06:00 för att hinna med sin morgonpromenad. Jag kan ju säga att den struntade jag blankt i i morse.


ur kan man bara somna sådär, utan att veta om det och utan förvarning? Bör man inte åtminstonde SE John Blund i perifirin?

Till mitt försvar kan jag ju säga att både Pussycat och Runway var ganska trista igår. Och SATC var också en gammal repris. Den där Samatha träffar en gammal playboy. Det roligaste är när de sitter vid middagsbordet och han överraskar henne med en massa smycken. Samatha ser ut som ett litet barn, lycklig, och klappar i händerna. Playboyens husa bara himlar med ögonen. Hon har liksom sett det förr.


Det är kul.



Jag blev våldtagen på soffan av självaste John Blund.

Inga kommentarer: