Anpassad sökning

tisdag 1 juli 2008

Kontoret

Jag arbetar på ett kontor. Det är en speciell känlsa. Man är någon, men ändå bara en i mängden.

Det finns ett annat kontor där alla är någon fast lite mer än i verkligheten. Kontoret på Dunder Miflin i Scranton, Pennsylvania. Eller med andra ord The Office (am.vers)
En av världens bästa serier någonsin. Näst efter den brittiska förstås.

Nu händer det sig att denna serie spelas in i en studio i LA men utspelar sig i Scranton, en litet skitställe i PA....men just nu skulle jag ändå vilja befinna mig där!

Några från gänget i och bakom The Office ska nämligen lansera ett spel och en spel DVD och ska göra detta den 19 juli med ett "2K Fun Run " som faktiskt lovas vara roligt, till skillnad från det i serien =) och frågesporter samt det oäversättliga "Dwight-inspired beet-eating contest " =)
ÅH, jag vill vara däääär =)

Min absoluta favoritscen ligger på 07:40. Men resten är hysteriskt kul med!

Inga kommentarer: