Anpassad sökning

onsdag 23 juli 2008

kvällens dilemma...

Det blir lite jobbigt för mig ikväll för jag måste ju packa en massa kläder eftersom jag ska till Helsingborg i helgen! Det ska bli JÄTTEKUL för det är festival och vädret lär ju hålla i sig!

Då är ju alltid problemet, vad man ska ha med sig...men jag tänker inte tråka ut er med det eftersom jag har svurit att ALDRIG snacka kläder...eller det var ju mest "Dagens outfit" jag aldrig kommer att visa. Sen om jag har gjort ett ohyggligt REA-fynd som tex västen från Diesel (1190kr), Linnet (?) och klänningen (600kr) från Koola Anna och den virkade knallblå tröjan från In wear (800kr), allt detta fick jag för 200 kr på en utförsäljning i Skellefteå. Jag säger ju det, Norrland is the shit.

Nåväl, tillbaka till dilemmat. Det är ju onsdag och onsdagar betyder lilla lördan för en del och crazy-TV-night för mig.

Jag fattar inte vad jag ska kunna missa...
Det är ju Crowned, och ikväll ska de tävla i leendets konst. Otroligt stimulerande.
Och det är ju näst sista avsnittet av Pussycat....och Runway skulle jag ALDRIG missa med flit....

Men hur ska jag ha tid å packa, å måla naglarna, å sola, och göra ansiktsmask/hårinpackning/fila fötter/smörja händer/stryka klänningar/kolla kontot/färga ögonbryn/banta 5 kilo OCH få mina 8 timmars skönhetssömn? Tips?

Inga kommentarer: