Anpassad sökning

onsdag 2 juli 2008

Veckans bästigaste TV-kväll!

Ikväll är det så mycket bra i burken så jag tror jag storknar!

TV3, från kl 20.00 - 00.05!

Crowned
Pussycat Dolls II
Projekt Runway
Sex and the city

Alla serier fantastiskta på sitt eget sätt. Underhållande iallafall. Jag är spänd på vad de hittar på i Crowned ikväll. I Pussycat Dolls II ska det enligt tidiningen bli bråk i kvällens avsnitt och Projekt Runway är bara så jäkla läckert att se på! En fröjd för den gamla produktionstarmen!
SATC - vad kan jag säga annat än att det är en av de bästa serierna jag vet, trots min ovilja för skor, mode, väskor å skit. Längtar tills jag får se filmen!

Celebrity Rehab, kanal5 21.55 - Denna serie har jag hört talas om men TOTALT missat att den går. och ikväll är det redan del 8 av 10. Dumt. Verkar intressant. Typ som "the surreal life" om någon kommer ihåg den serien. Sjuk men kul. Skulle ha velat se den från början.

Rekommenderar varmt
The Office, tv4+ 23.00 - Så bra!
Det okända, Showrime 15.00 - Svensk Blairwitch/alien skräckis. Bra!
The Shining, canal + Action 22.30 - Klassiker "-Heeeeere's Johnny!"

Se INTE:
xXx - Then next level, tv6 kl 21.00 - En xxx film utan Vin Disel? Som Indiana Jones utan Harrison. Kan ba va skit.

Eli Stone, kanal5 21.00 - Man lovades en Alley McBeal fast en manlig version. Det fick man. Jag fick dessutom låten "Faith" i huvudet i flera dagar.

Inga kommentarer: