Anpassad sökning

lördag 5 juli 2008

Schtäääään

Nu har vi vaknat och ska dra en sväng in till stan. Det är konstigt väder ute, typ som att det ska börja åska. Skulle ju vara kul. not.

Igår låg jag flat out on the back som en strandad val i soffan och såg på en massa program. Men mest sov jag. Jag sover som bäst till TVn. Då och då kommer sambon ut från sovrummet där han spelar internetpoker. Då måste man se ut som om man är jättekoncentrerad på TVn och inte alls sover. När han går in på toa så spolar jag tillbaka till där jag var när jag somnade. Det betyder att om min sambo skulle vara lite uppmärksam skulle han se samma scen varje gång han går tillbaka förbi. Men det gör han inte. 

Det är ganska sluskigt att sova på soffan. Men det är också nåt av det bästa jag vet. Så ni får kalla mig för "Slusken" då...


Denna skulle man ha...
Varför gör man inte sängar som ser ut som soffor? Då skulle jag ju ligga i den istället! ...fast då är ju sängen ändå en soffa...och då är vi tillbaka i sluskträsket...

Inga kommentarer: