Anpassad sökning

söndag 3 augusti 2008

Söndagar

Det är lite jobbigt med söndagar. Så fort man har sett klart ett program så börjar ett nytt som man vill se.

Söndagar är också re-run day, vilket är toppen då jag verkligen har missat en massa denna vecka. Jag ska berätta mer om vad som har hänt på måndag.

Nu under Gay-Pride fick ju Kanal5 lite fnatt och hade gaytema på ALLT. Och tack som FAN för det!
För jag fick se "Beaches" igen!("Stränder" från 1988) (Nej, inte beatches, nog för att det också hade passat bra...)


Suvve film med Bette Midler, eller "the divine miss M" som handlar om kvinlig vänskap och svårigheter över decennier. Very 80-ties, very gayfriendly and very nice =). Musiken är fantastisk, som vanligt när det har med Bette Midler. Gillar henne som fan!
For the boys, First wives club, Stepford wives och en såndär strulig komedi som hon faktiskt får ganska kul, Big Business...ah! 80-tal i sin snyggaste glansigaste neonförpackning! (kolla http://www.bettemidler.com/)



Jag ÄLSKAR 80-tal! Stort hår, stora kläder, mycke smink, bra film och musik! vad kan bli bättre! (också det decennie som JAG kikade fram mellan morsans ben försås =) )

Letade ju tidigare efter en film som heter The Kiss, och där var Vrångmannen snabb att svara =)


Nu letar jag efter någon som har sett filmen Rich men, Single Women från 1990. Suzane Somers, Heather Locklear och ett finger med i spelet av självaste Aaron Spelling, vilket verkligen märks på miljöerna i filmen. Nåväl, fantastisk komedi om tjejer som vill fånga sig en rik snubbe och går till ytterligheter för att göra så. Jag kommer inte ihåg mycket mer än att jag gillade den som fan! Nån som vet nåt?


Nu har jag även gjort min andra LIPOLYS behandling! Berättar mer imorgon!

Inga kommentarer: