Anpassad sökning

onsdag 13 augusti 2008

CoolaEva!

Jag jobbade ett tag som live-tv producent för sådanadär trevliga "ring-in-och-vinn" program som gick rätt ofta på tv förut.

Det var ett sjukt roligt jobb, sköna människor, högt tempo, härlig prestationsångest och bara grymt jävla kul!

Tyvärr lades företaget ner, men jag har ju med mig denna fantastiska erfarenhet OCH mina sköna vänner!

Bland annat Eva Nazemsson! Ja, ni läste rätt! Tjejen som gjorde kastspyan till ett trendgrepp!

Nu har Eva blivit inbjuden till The TYRA BANKS SHOW i NEW YORK! Fatta coolt! =) De ska göra ett inslag på de mest populära youtube klippen och tydligen är Evas det mest populära! haha, hon har verkligen blivit världskändis på sin mensvärk!

Jag hoppas verkligen det går bra för Eva, hon är sjukt rolig, trevlig och skön =)

Läs artikeln här

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett annat roligt klipp med "Kasta opp Eva" är ju det när hon hör fel på Sitta och Fi**a" och blir riktigt förnärmad för hon tror att karln driver med henne fast han säger sitta. Hahaha! Look it up!

Kicko sa...

I know, I know. I den sekvensen är ändå det roligaste att Eva frågar:
-Trodde du verkligen att vi skulle ha ett sådant ord? (i tron om att han säger fi**a)
Killen svarar, förskrämd:
- Neeeejj....det trodde jag inte...

VARFÖR SA HAN SÅ? HAN SA JU SITTA!??!!