Anpassad sökning

torsdag 7 augusti 2008

Käftis....

Idag ska jag till tandläkaren....jag mår alltså fysiskt illa av detta. Och det är bara för att jag VET att jag har minst ett hål, jag kan nämligen SE det med blotta ögat! Fatta hur stort det är då!

Jag har liksom lärt mig att äta och dricka utan att vidröra tänderna för det ilar så jävulskt. Hemskt va? Att man drar sig för att gå dit...men jag kan liksom HÖRA tandläkarborrsljudet i mitt huvud! ...Och över mig står en galen man med munskydd och skrattar elakt, han ber mig gapa större, större, STÖRRE, han skrattar jävulskt och håller borren en millimeter från mina ögon! AAARRGGHHH!!!!!

Jag kommer att DÖÖÖÖÖÖÖÖÖööööö........*Viiiiirrriiiiriiriiiviiiiririrrrrriiiiiiiiii* (Tandläkarborrsljud)

Så om jag inte bloggar i morgon så vet ni vad som har hänt mig....

Inga kommentarer: