Anpassad sökning

onsdag 6 augusti 2008

Ska man börja sitt nya liv eller?

Sommaren har inte gått fram varsamt med mig. Oh nej.

I morse fick jag för mig att ta på mig mina "fetto-jeans". Bara för att de har blivit så sköna och stora, så man kan mysa i dem.

They are not så mysiga no more.

Thights kanske är att ta i. De är ju trots allt baggy-jeans. Men de sitter O, så mycke tightare än vad de någonsin har gjort. FÖRBANNELSE!

Så, nu måste man väl börja sitt "nya liv" eller nåt....

Jag och min kollega ska iallafall träna på företagets lilla gym på lunchen. Så det är ju en start.
...Sen ska jag försöka ignorera att jag åt en halv falukorvsring med tillbehör igår, samt en stor påse godis....idag är det nya tag som gäller!

Jag ska dessutom på en intervju ikväll på Xtravaganza. Ett nytt bantningsföretag som har öppnat här i storstan. De är redan jättestora i Helsingborg och jag har en polare som gick ner 20 kg på typ 2 månader med dem! Jag höll knappt på att känna igen han! Fräsh var han me! Så jag har höga förhoppningar att komma med i deras kontroll/försöks grupp! Vi får väl se vad de säger ikväll...

2 kommentarer:

Linn sa...

Vill du ha ett tips?? Nintendo Wii!! Jag boxades ett tag... och tro mig, det bet!!

Kicko sa...

åh!! jag såg reklamen idag på nätet och är SÅÅÅÅ SUGEN!!! =) Tack för tipset!!!