Anpassad sökning

måndag 11 augusti 2008

Tjejhelgen Achmed!

Jag har haft världens bästa tjejhelg! På bara två personer! Helt fantastisk.

Fredag natt, efter två "vinpavor" (som Fia säger, fint av henne att återanvända ett 1800-tals uttryck) sitter vi och filosoferar över livet klockan 02.00 på min balle (balkong).Då har vi hunnit avverka Sex and the city-filmen (mycket bra!) och känner oss relations-diskussions-sugna.

Lördag rensar vi min garderob. Som tidigare inlägg vittnat om kan jag inte kasta någonting och behöver Fias hjälp när det gäller att se vad som är snyggt och vad som faktiskt inte passar mig, min kropp eller detta decennie...Så, det blev ca 4 kaschar (påsar på svenska) med kläder och 1 kasche med skor. Så om det är någon som vill ta hand om detta är ni mer än välkomna!

Vi är klar med rensningen runt 15.00, då skiner solen så glatt så vi tar på oss små sommarkläder och går in till Vällingby. Då börjar det regna iskallt spöregn, såklart. Och egentligen är jag inte så sugen på att shoppa, jag har ju provat kläder hela morgonen, men vad ska man göra då när det är HALVA REAPRISET PRECIS ÖVERALLT?

Väl hemma igen så beställer vi pizza, såg på "Masjävlar" (väldigt bra!)och befann oss, vid 21.30 tiden, lördag kväll, iklädda myskläder och inget smink, vid köksbordet, spelandes ALFAPET!! =) Det var väldigt kul måste jag säga (mest för att jag vann, hihi)
Efter det satte vi på filmen "Forgetting Sarah Marshall" (Väldigt rolig, söt och bra) och somnade inte alls tätt ihop i sängen. Det var en trevlig lördag.

Hann också se filmen "The Hottie and the Nottie" med Paris Hilton. Den var inte alls bra, förutsägbar och Paris är inte så bra skådis som hon vill ge sken av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Forgetting Sarah Marshall är bra. Resten går bort :-)