Anpassad sökning

måndag 22 september 2008

Veckans plan

Måndag: Fixa naglarna och gå på Röda mattan biopremiär för Sveriges Oscarsbidrag "Maria Larssons eviga ögonblick. Alla skådisar - inklusive Persbrant - skall vara där. Dessutom är det bjudmat innan filmen!!! =) (säkert VV mat!)

Tisdag: Kickoff med våran och en massa avdelningar på jobbet! Ska bli jättespännande! Middag på det! (säkert VV mat!)

Onsdag: Mitt paket från Buzzador kommer! Från Buzzador får man ibland gratis grejjer som man ska testa och berätta för dem vad man tycker. Hittils har jag testat chips för Estrella och nu ska jag testa choklad för Modifast. Syrran har testat kaffe och pizzadeg bland annat. Det är kul och lätt - no strings attached. Vill du testa? Klicka HÄÄÄÄÄÄÄRRR!!!! Det är helt gratis! (Jag heter RapidAngel där!)

Torsdag: Möte på förmiddagen och sen är det såklart ViktVäktarna...förra veckan hade jag gått ner rekordmycket och var hur glad som helst när jag traskade till möteslokalen, här skulle hakor falla! Men icke! Det var stängt PGA sjukdom. Och jag behöver verkligen mina möten. Veckan som gått har det ätits i tid och otid och jag har nu gått upp den fina minskningen + lite till. Så nu jävlar ska det kämpas!

Fredag: LADIES NIGHT!! Jag har blivit bjuden av min älskade kompis Fia till Ladies Night! Där blir det uppträdanden och skaldjursplatå (Säkert VV mat!) Sedan ska vi kanske bo på hotell! Och då blir det hotellfrukost! =)=) (Säkert VV mat!)

Lör+Sön: Inga planer ännu, men jag satsar nog på en lugn helg....

Inga kommentarer: