Anpassad sökning

fredag 26 september 2008

Uselt...

..humör är jag på idag.

Min sambo har väckt mig typ 5 gånger i natt på olika stimulerade sätt. En metod var att han kittlade mig på mina love-handels. En annan var att han, med båda armarna, tröck sig in under min kudde så jag nästan fick halsbrott.

Inte nog med detta. Varje gång jag vaknade och knuffade till honom så FNISSADE han!

I morse, när hans veckarklocka hade ringt som natruligtvis väckte mig också, drar han på en morgonprutt utan dess like. En morgonprutt i 100 decibel,med destination mitt lår! Jag kände luftmassan genom två täcken.

Idag är jag arg som ett bi.

Dessutom luktar jag äckligt av brun-utan-sol som jag i all hast i morse dushade hela kroppen med. Jag kanske ska säga att den BUS sprayen har stått i skåpet i några månader utan att jag har testat den. I morse kom jag ju på att jag ska på Ladies Night och att de förmodligen inte släpper in levande lik.
Så jag hade en spray-fest i badrummet.
Och nu luktar jag.....Och inte vet jag hur det blev heller...jag får väl vänta tills personerna på kontoret börjar skrika av skräck....

Det är ganska synd om mig idag.

Inga kommentarer: