Anpassad sökning

onsdag 10 september 2008

om jag nu...

...gillar hösten så jävla mycket, varför blir jag då lite smådepprimerad när jag vaknar upp och det är grått, kallt och regnigt? Jag borde ju LOVE IT! ....men nej.

Allt tråkigt som händer blir bara 72 gånger större. Typ att jag har glapp i mina hörlurar på jobbet. Nu har jag ju ett jobb där jag egentligen inte behöver lurar, per se, men jag gillar att avskärma mig ibland med att lyssna på radio, lastFM eller gärna ett avsnitt av nått TV-program som man kan ha turen att hitta på nätet - typ IDOL eller nåt (jag jobbar nämligen som bäst när jag har TV på) Och nu har jag glapp i lurarna. Vilket gör att jag blir sne-örad. Jag kommer att få utslitna trummhinnor i vänstra örongången och får ensidig hörapparat i beige plast innan jag blir 27.

Dessutom när man bara har en hörlur som fungerar måste man ha ganska hög volym. Det blir då SKITJOBBIGT när man får ett MSN meddelande....Jag hoppar högt varje gång (man får väl se det som vardagsmotion eller nått)

Det ska tilläggas att jag sedan nyss har 2 dator-skärmar på mitt skrivbord. Och de är länkade så muspekaren liksom glider snabbt över från den ena till den andra. Och om man lägger ett dokument i mitten så syns det på båda skärmarna! Det är så Mothafuckingcoolt och jag känner mig skitviktig! ....även om jag kanske inte riktigt BEHÖVER två skärmar för att utföra mitt jobb...

Trots att den lilla uppbyggnad jag har byggt av två block, en burk med gem och lite tejp kanske förminskar det coola lite...men det är bara för att trycka på sladden till hörluranrna så de inte glappar lika mycket. Dock måste man sitta ganska still..heeeela tiden....

Visst är jag cool? =)

Oh ja, nöden är uppfinningarnas moder. Undrar om jag kan ta patent på denna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Spermaharen!!! :-D