Anpassad sökning

torsdag 11 september 2008

Tro inte att jag har slutat kolla TV!

Det kommer jag ALDRIG att göra! =)

Jag har bara insett att min "tv-kost" är lite ensidig just nu. Jag ser TopModel 4, som går dagtid som jag spelar in och ser efter jobbet. Sen är det TopModel 10 varje dag. Sen har jag massor med avsnitt av Sex and the city som jag har inspelat på min box som jag ser typ ett avsnitt om dagen.

He he...har väl kommit in i nån slags töntigt bimbo-flyt...jag vill mest bara tömma huvudet när jag kommer hem från jobbet. Och det kan jag verkligen ta hjälp av dessa program VÄLDIGT VÄL! =)
Sen ser jag inte så mycket mer....för jag tränar rätt mycket nu och sen går jag och lägger mig vid 22...så man hinner inte med så mycket mer.

Hur 17 gör folk som har barn? Jag hinner ju knappt ta hand om mig???





Inga kommentarer: