Anpassad sökning

måndag 27 oktober 2008

jasså?

Min blogg finns kvar =) Ja, det är ju lite töntigt om jag ska be om ursäkt för att jag inte har skrivit på en vecka (eller två) för det är ju ändå MIN blogg. Men om det nu är nån som är å läser så kan jag ju säga: Sorry, mycket på jobbe nu vettu!

Kan ju också uppdatera vad som har hänt i mitt liv i några korta meningar:

1. Köpte äntligen ett WII och ett WII fit! Sköööönt! Det är sjukt kul och vi slåss därhemma om att få spela Zelda. (Trots att min sambo redan HAR spelat ut det ett varv ska han promt spela på en egen gubbe, och när jag spelar sitter han bredvid och "baksäteskör"!! Exempel: Jag går in i ett rum och börjar utforska, jag ska göra någonting men jag vet inte vad ännu. Det vet ju han. Och så börjar han sucka och stöna att jag "har inget Zelda-tänk" och "saker finns bara för en orsak i Zelda". Men så ÄR det inte för det finns en massa extragrejer och roliga småspel, men det skiter han i. Tönt.)

2. Har spelat Wii-fit.
Jag tränar ändå på gym några gånger i veckan och har typ sluta röka helt. Jag festar inte så mycket heller these days (förutom på tutt-festen i lördags, mer om det sen) Så jag anser att jag är ganska hälsosam. mmm... visst.
När jag ställer mig på mitt nya wii fit ska man först göra en massa inställningar. Den räknar ut hur man står och hållning, vikt, BMI och annat. Jag är tydligen normalviktig men har ett BMI på 24 komma nåt, och wiiet påpekade fint att människor som har ett BMI på 22 är lyckligare. (Ajj, rakt i hjärtat) sen räknade wiiet ut hur gammal min kropp är.... 37!!!! Da daaaaa!! bara 11 år mer än vad jag är på riktigt....vilken kul grej jag har köpt?!?!!?

3. Jag har vart på GALAPREMIÄREN av LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN!!!! Fantastisk film, jättemycket kändisar! Kul KUL KKKKUUUUUUUUULLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!! Vill gå igen!!!!
Det absolut sjukaste med den filmen är att den är inspelad i Blackeberg (där har jag bott), i Råcksta (där bor jag nu) och i BODEN (där är jag född). Sjukt va? Sen var det en till väldigt creepy sak som hände. Jag ska inte avslöja förmycket nu, men i boken så är den en farbror som dör en läskig, ond bråd död i en vägtunnel. Detta mord är också med i filmen. Jag funderade länge var jag hade sett den vägtunneln, för det var inte i Blackeberg.....
När jag promenerar hem från tunnelbanan i den mörka natten, och där, bara 15 meter från min port ligger VÄGTUNNELN! ......läskigt va? =)

4. Jag har inte klippt mitt röda hår sedan den 9 Juli.

5. Jag är en tjockis som bara har lyckats gå ner typ 0.8 kg på en månad.

6. I lördags var jag på Octbooberfest. Ja, läs det en gång till: OctBOOBerfest. Festen hade sloganen: "Alla bröst borde få ha kul! Och alla borde få ha kul med bröst!". Och det var rätt mycke tuttar där den kvällen. Men allra roligast hade jag nog när SM i tasseltwirling drog igång! Det var det sjukaste jag har kollat på på länge!
Ta ett bröst (hellst båda) och klistra på en liten lapp som det hänger en tofs ifrån. Typ en sådan tofs som finns på en del gardiner. Sen ska du få denna tofs att snurra runt fort som fan, och du får absolut inte använda händerna - utan det gäller liksom att stå och hoppa snabbt. Det var sjukt kul att titta på och tjejerna var såå duktiga! =) och såklart så vann nr 8 som jag hejjade på! Hon hade sånna snygga banantuttar som hon fick upp en väldans fart på!!

7. Jag har vart en duktig, snäll flicka som har vart och tagit ett blodprov för att få börja lämna blod. Det är lite spännande för jag vet inte ens min egna blodgrupp. Tänk om jag har en ny sort, typ blodgrupp Ä. Den finns inte. Så om jag råkar ut för en olycka som jag blöder mycke av så kan int jag få nå blod...för jag har Ä. ...å sen dör jag....

8. Samma dag som jag var en duktig, snäll flicka som gör bra saker för sina medmänniskor så går mitt körkort av...PÅ MITTEN!!!! Nu måste jag ta en ny bild å allt...fast det kanske inte gör nåt, på mitt körkort ser jag ut som Britney Spears med blont platt hår och snälla ögon. Nu har jag rufsigt rött hår, bulldogskinder och stressad blick.

9. Jag är helt besatt av serien "30Rock" och kan se några avsnitt om dagen. Jag vill vara som Liz Lemon!
Förutom denna serie ser jag fortfarande Dexter (alltid innan jag ska sova...jättebra, det handlar om en massmördare) och Weeds. Kommer även att kolla The Office igen för den är så jäkla bra. Och på TV så ser jag egentligen mest bara Top Model just nu. I am crazy bout tha show! Och lite annat smått och gott mainstream TV! ( Jag har spelat väldigt mycket Zelda the windwaker på Gamecube på senaste så jag har typ slutat se TV...)

Ok, kommer inte på nå mer just nu! Skriver mer snart!

Hiiiidyyy Hooooooo (MrHanky the CristmasPoo!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är ju helt sjuuuuuukt att du går på Booooooooobs-fest utan att bjuda mig. Det här kommer jag aldrig, repeterar aldrig, komma över eller förlåta. Aldrig!

Anonym sa...

Fd vän skulle det vara i avsändaren. Jag är så upprörd att jag inte kan koncentrera mig.