Anpassad sökning

torsdag 30 oktober 2008

Gratis TVspel!

Helloooo!!!!........(utläses med Seinfeld "pratar-med-naveln-röst")

Just nu är jag galen i mitt Nintendo Wii och vill egentligen bara gå hem och make sweet sweet love to it.......men änyway.

Jag hittade en sida där man kan få GRATIS TV SPEL! Och man behöver nästan inte göra någonting alls, bara få dem som är intresserade av att få gratis TVspel eller tvspelsgrejer att anmäla sig på sidan genom din länk så får du poäng och de som blir medlemmar får poäng. När man har fått tillräckligt mycket poäng får man ett presentkort på Game eller på Siba (man får välja). Bra va? Det är ju precis som Buzzador men med TVspel!

Så om du är sugen på gratis grejer, anmäl dig HÄR (det tar 1 minut och sen har du dina poäng, kostar inget, helt gratis)

Om du vill bli Buzzador och vara den som är först med att testa nya produkter och berätta om detta för dina vänner helt gratis klickar du HÄR! (det tar 1 minut och sen har du dina poäng, kostar inget, helt gratis)

Om allting bara var gratis, och alla grejer var coola
Då skulle jag ha en av varje, och med min glada mun gnola
Men nu så ska allting kosta jämt
Ibland tror man att det är ett skämt
Om du är smart och på mina länkar klickar
Och om du dem till dina vänner skickar
Då kan vi allesammans lyckliga bli
och från pengarnas makt över oss bli fri!

Fin dikt va? =)

1 kommentar:

Sötnosen sa...

Aa vilken fint liten dikt. När du skrev gnola tänkte jag på en sång Nalle Puh sjunger, han brukar ju gnola. Men tyvärr har jag ingen wii och är redan med på Buzzador men annars väldigt bra tips.
/olga